2011-06-20

Pomysłowy Gucio

- Mamo! Już wiem jak jest zmontowana latarka! - wykrzyknął Gucio. Wiadomo co zobaczyłam prawda? Nawet nie wiedziałam, że latarka ma tyle części...:)

***

Gucio zbiera się do nurkowania - ma okulary, woła nas żeby mieć widownię i nabiera powietrza... waha się: Mamo, daj mi ręcznik, będę nurkował z ręcznikiem!
(on myślał, że mu się wtedy nie zmoczy twarz...)

***

Plan (prawie)doskonały:)

Wróciłam dziś do domu i zastałam Gucia obrażonego na Ewę. To się nie zdarza, ale dziś było źle, bardzo źle. Pokazywał język... Odmawiał kontaktu.
Po obiedzie opowiedział mi jak to było - miał plan, a on nie wypalił (to jego słowa): starał się być bardzo poważny, poważnym głosem przekonywał Ewę, że wolno mu już grać na komputerze....a Ewa nie dała się nabrać. I dlatego był zły. Przecież miał dobry plan!

Brak komentarzy: