2015-12-02

Danko - gadki

Chciałabym więcej ich zapamiętywać... staram się notować, ale i tak większość przepada... A są taaakie cudne! Danko - gadki:)
***
Siedząc na sedesie: Mamo! Kupienie kupy to fajna praca.
***
-Mamo! Robimy zgiełki?
-A co to?
-Nie wiem...
Po jakimś czasie:
- Mamo! Lubię zgiełki...robimy zgiełki jak tygrysy?
Na to Gucio: a! Takie hałasy?:)))
***
Zarzucając mi swoje słodkie rączki na szyje i przytulając: Mamo...Ja nie chcę, żebyś umarnęła.
Na co Gucio: Nie martw się ,Danusiu, jak mama umrze, to ty już będziesz dorosła i jakoś sobie poradzisz...prawda, mamo?
***
Mamo! ja nie chcę dorosnąć!
***
Mamo! nie martw się, dorastasz!
***
Huśtając się: Uwielbiam wysoko! mamusiu! Bujasz mnie! Bije mi serce..."
***
Raduję się!

2 komentarze:

cudzoziemka pisze...

Danusia... :)))

Kaja pisze...

Boska:-)